Vankka, rakenteellinen ja betoni, mutta silti pehmeä, virtaava ja abstrakti. Levico yhdistää kaaren orgaanisen kaarevuuden Betaly®:n vankkaan arkkitehtoniseen läsnäoloon kontrastien leikissä, muodosta ja aineesta syntyvän oksymoronin, joka kiteytyy ikoniseen ja minimalistiseen tuotteeseen. Aloittaen olennaisesta arkkitehtonisesta solusta, pylväästä, Levico antaa valon määrittää oman muotonsa, herättäen romanttisen ristiriidan luonnollisten ja keinotekoisten voimien välillä.
Inspiroituneena jokien hitaasta geomorfologisesta toiminnasta, Levico käsittelee valoa nesteenä, eroosiovoimana, joka kykenee muokkaamaan itse valollista kehoa. Kuten korkealla sijaitseva lähde, valonlähde on eristetty ja piilotettu, ja kuten joen vesi, valo kaivaa polkuaan valollisen kehon läpi, jättäen taakseen kuoppia ja painanteita, jotka pehmentävät sen leviämistä.
SP electronics tarjoaa kaksi erilaista moottoripyörän näyttölaitemallia:
- RACELIGHTS (Plug&Play GS4), ohjelmoitava elektroninen laite, joka mahdollistaa kuljettajalle tarkkojen kierroslukujen ilmoittamisen lähtövaiheessa ja vaihteen nostamisessa.
- RACELIGHTS 2T/4T, ohjelmoitava elektroninen laite, joka toimitetaan 2T/4T-moottoreille tarkoitetun kaapeloinnin kanssa. Toimintatavat ovat samat kuin edellisessä mallissa.
Artlighting OSRAM otti yhteyttä HENRY & CO.:hon uuden energiatehokkaan museovalaisinjärjestelmän suunnittelua varten.
Suunnitteluvaatimusten joukossa kohdevalaisimen tuli olla äärimmäisen kompakti ja siinä piti olla rajoitettu määrä komponentteja, jotta tuotanto olisi edullista. Suunnitteluvaatimusten perusteella HENRY & CO. kehitti matalajännitteisen kiskovalaisinjärjestelmän, jossa on suuntaava valonlähde, joka on vain 5 cm korkea ja 4 cm halkaisijaltaan. Valonlähde toteutettiin yhdellä COB LED:llä, ja valonsäteen hallinta tapahtui kartiomaisen heijastimen avulla.
Vahvalla asiantuntemuksella lineaarisista valaistusratkaisuista yrityksen brändi-identiteetti voi heijastaa vain linjan keskeistä elementtiä. Tämä yksinkertainen geometria, yhdistettynä itämaiseen minimalismiin, jonka nimi "Hikari" herättää, tarjosi selkeän tyylillisen suunnan HENRY & CO. -tiimille, joka kehitti brändi-identiteettiä ja viestintämateriaaleja manipuloimalla linjaa paksuuden ja hienovaraisuuden, massojen ja tyhjien tilojen leikissä. Profiilista tulee näin ollen erottuva ja luonteenomainen, täydellisessä harmoniassa brändin tarjonnan kanssa.